♥♡پسری متفاوت♥♡

من با بقیه فرق دارم

تو مترو بودم داشتم میومدم کرج قطار سریع السیر بود به خاطر همین شلوغ که نه خیلی شلوغ شده بود چون اون موثع همه از سرکار برمیگشتن توی این جمعیت یه خانومی بود با حجاب متوسط خیلی خسته بود یه گوشه نشست رو زمین که یه دفعه فهمید همه دارم زوم میکنن روش یه شال داشت تو کیفش برداشت گذاشت رو صورتش و خوابید ولی این نگاه ها تموم نمیشد  بعد چند دقیقه یه دفعه از خواب پرید و خودشو جا به جا کرد به نظرتون چی شده بود؟؟؟؟؟

2 تا پسر تکیه  دادن بهش خیلی اعصابش داغون شده بود جمعیت هیچی نمیگفتن و به هیز بازی خودشون ادامه میدادن که یه دفعه پاشدم و یه لگد وسط صورت پسره من که این کارو کردم جمعیت به خودش اومد دست به کار شدن دختره از یه طرف خوشحال بود از یه طرف ناراحت بی چاره حق داشت.

ولی تا کی میخاد این کارا ادامه داشته باشه ؟؟؟تا کی میخاد یه دختر نتونه احساس آرامش داشته باشه ؟؟؟ آقایی که اسمت رو گذاشتی مـــــــــــــــــــــــــــــرد مردونگی آلت نیست چون اونو خر هم داره. مردونگی غیرته! مردونگی دفاع از مظلومه !‍مردونگی کنترل خودتو و نفس خودت!!!

چرا نمیخاید خودتونو کنترل کنید آقای زن دار که تا یه دختر میبینی کلت رو تا 360 درجه میچرخونی که تا لحظه آخر ببینیش انتظار داری با خانومت این کار نشه ؟؟؟!!!! انتظار داری با دخترت این کار نشه؟؟؟!!! خدا صبوره 10 سال دیگه که دخترت بزرگ شد سرت میاره اون موقع میفهمی.

اصن حالا اون به کنار از دید زدن یه دختر چی حاصلت میشه؟؟؟چی به دست میاری ؟؟؟ از مالیدن بدنت به بدن دختره به چی میرسی؟؟؟؟ خدایی واسه دنیات هدف داری تو ؟؟؟؟انصافا مردای قدیم که ناموس مردم ناموس خودشون بود.


دیگه نمیدونم چی بهت بگم دوس دارم بهت .... ولش کن هیچی 

+ چهار شنبه 6 شهريور 1392برچسب:,در ساعت2:15 نیما| |



>
طراح : صـ♥ـدفــ